Другий день фестивалю. Як у Полтаві Агафью Тихонівну заміж видавали

b_200_0_16777215_00___images_4zhenitba.jpg     Другий фестивальний день «В гостях у Гоголя» подарував полтавському глядачу зустріч з колективом Дніпродзержинського академічного музично-драматичного театру ім. Лесі Українки. Трактування п’єси Миколи Гоголя «Одруження» у прочитанні цієї трупи вирізнялося легкістю комедійного жанру та гармонійним акторським ансамблем. У реалістичних декораціях (сценограф – Тетяна Чухрій) «оживали» знані всім герої гоголівського твору.
     Вистава дніпродзержинського театру – це своєрідний діалог у першу чергу з глядачем, адже всі важливі тексти промовлялися саме у зал. Вводить режисер-постановник заслужений діяч мистецтв Сергій Чулков у дійство і самого Миколу Васильовича, який розпочинає і завершує цю цілком неймовірну пригоду. 
     Кумедною і водночас дуже ліричною постає перед глядачем головна героїня наречена Агафья Тихонівна (Анна Бахмут), а парні сцени з Подкольосіним (Геннадій Василенко) перетворюються на романтичні побачення на сцені. І вже зовсім не хочеться вірити, що нерішучий юнак таки вистрибне у вікно і втратить своє щастя. Цікаво спостерігати за еволюцією образів, створених акторами, які від безтурботних, сором’язливих, капризних дітей, перетворюються на закоханих окрилених людей. Та фінальний монолог Подкольосіна прозвучить як правдивий вирок, хоча й у комічному ключі, післясмаком якої стане остання пісня обманутої нареченої, що лунатиме з тугою та розчаруванням. Мимоволі закрадається думка, яке примарне щастя, якого ми шукаємо, а знайшовши, не цінуємо. 
      Кожен наречений Агафьї Тихонівни – дуже яскравий і оригінальний у трактуванні акторів театру. Яїчниця – кумедно-розсудливий у виконанні Анатолія Вертія, женоподібний, аристократично-манірний Анучкін – Олександр Тарханов та простакувато-довірливий Жевакін – Олександр Нагорний. І зовсім нерішучий в їхній компанії Подкольосін, дієвою силою якого виступає Кочкарьов у виконанні Олега Волощенка. Дует двох останніх — викликає постійно посмішку у глядача, підкорює експресивністю. Їхні сцени словесних дуелей – насолода для глядача. Як і «розстроєння» Дуняші. 
       Жорстока правда життя, коли людина внаслідок своєї лякливості, нерозуміння свого щастя, відмовляється від нього, постає перед нашими очима. Стає шкода наречену, Кочкарьова, який все ж не втрачає надію повернути друга під вінець. Та Гоголь вже скаже свої фінальні слова, що таке інколи трапляється у житті, і це, на жаль, вирішується на рівні доліb_400_0_16777215_00___images_1zhenitba.jpgb_400_0_16777215_00___images_2zhenitba.jpgb_400_0_16777215_00___images_5zhenitba.jpgb_400_0_16777215_00___images_6zhenitba.jpgb_400_0_16777215_00___images_7zhenitba.jpgb_400_0_16777215_00___images_8zhenitba.jpgb_400_0_16777215_00___images_9zhenitba.jpgb_400_0_16777215_00___images_10zhenitba.jpg